Klantigt..

Shit vad jag fryser. Borde hoppa in i duschen men jag orkar inte så de gör jag imorgonbitti. det kommer jag iof få ångra imorgon, när jag inte orkar gå upp. hahah

Idag hoppade jag på bussen åt fel håll när jag skulle till carro i Solna, så jag hamnade i danderyd..haha Men det löste sig ju det med..mamma fick hjälpa mig lite o söka vilken buss jag skulle ta därifrån. hahah Men jag kom fram välbehållen. Dock lite senare än planerat. Men så är det att åka buss med mig i Sthlm. hur lätt är det lixåm.. :P

Ska hinna diska min kära lilla disk också på morgonen.

Ligger och tittar på det där programmet då om man vet något så ska man ringa: 08-702 00 90, med andra ord, Efterlyst. Wohooo. Bästa programmet. Sätt fast bofinkarna bara.

Insider är ju ikväll också, det är också bra ju, med Robert Ashberg..lr hur han stavar.

Ne, för mig är det dags att sova. Vi hörs imorgon gott folk.

Pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0