Hissa & Dissa 1

Idag ska jag hissa och dissa. För jag sitter och stör mig extremt mycket just nu.

Jag börjar med att Dissa ett jävla värdelöst TV-program som precis tog slut nu. Skönt de!
Kan ni gissa vad det är?
- Jaa, men vad duktiga ni var, ni gissade helt rätt. Nämligen "Ranking the stars" på Kanal 5. Det är så extremt dåligt och pinsamt att titta på. Anna Book är ju med där, och man ser verkligen hur hon vantrivs. Hon ser bara sur ut hela tiden och hon passar verkligen inte in för 5 öre, dom andra tjejerna är jätte livliga o pratar i mun på varandra typ o är glada sen sitter Anna där o kan kolla åt ett helt annat håll. Men hallå, varför är hon med lixåm?
Man fick en liten tjuvtitt vad som händer nästa vecka och där verkar dom börja bråka. haha Jag måste nog kolla vad som händer :P

Nu till det roliga och positiva..Jag ska nämligen Hissa en sån rolig reklam.
Jag skrattar lika mycket varje gång jag ser den. Och jag vet, den är gammal...men så underbar.
Det är länsförsäkringars reklamsnuttar, om att man kan tvingas leva på halva sin lön när man går i pension.
"Jag skulle vilja köpa en halvbiljett" - när han ska gå på fotbollsmatch
"Jag skulle vilja bo här en halv natt" - när han ska checka in på ett hotellrum
Jaaa, det finns ju några till som jag inte orkar nämna.

Nee, om jag skulle plocka iordning lite till här hemma då. Har tänt massa ljus och gjort lite mysigt i min ensamhet. Så fryser jag som vanligt, så jag tänkte att det kanske blir lite varmare om man tänder massa ljus. =)

Pusssssss


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA älskar också länsförsäkringars reklam =)
puss

2007-11-25 @ 21:28:41
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0