Helgen som gått..

Kom hem sent i fredags efter att ha suttit på Centralen lite mer än en timme, som vanligt. Missar alltid Idol, tråkigt nog, men jag lever iaf =) Känns ändå skönt o inte känna sig bänkad framför TV´n varje fredag som man gjorde förr i tiden. Jag kommer ihåg när man såg varenda j*vla såpa..Asså då menar jag varenda än. Tre Kronor, Rederiet, Vänner & Fiender, skilda världar m.m. JObbigast var när två program gick samtidigt. Tur att man hade video på den tiden ;) Nu kan man ju ladda ned från Internet oftast.

Igår åkte jag och Sofi till IKEA, vi båda var lite rastlösa o kände att IKEA skulle göra susen. och en shoppingtur på IKANO. Och det stämde vill jag lova. Jag shoppade bl.a 2 par skor (ett par pumps och ett par vinterskor), tröj-klänning från BikBok för ovanlighetens skull. Vet inte hur länge sen det var jag köpte något på Bik Bok. Konstigt nog, för förr i tiden handlade jag jämt där. Jag sprang där flera ggr i veckan, men nu är jag kanske inne där 1 gång i månaden. Sen köpte jag glögg, men det gjorde jag ju på systemet haha och 2 Lotto grejer, men jag tror inte vi blev miljonärer. Ska kolla det en gång till, men jag förstår inte så mkt av det haha..

Är uppe i Sthlm nu, som ni kanske har förstått. Släpade på min kasse från IKEA hela vägen...Inne på IKEA shoppade jag en gardinstång, tvättkorg, besticklåda, lampskärm (som för övrigt inte passade med den lampfoten jag hade, så nu måste jag köpa en lampfot också), matlådor och kanske nått mer.

Nu ska jag se Parlamentet och hoppas jag får skratta mycket. =)

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tänkte ju ringa dej men så visste jag ju att du skulle åka vid 3. Ja nästa helg jobbar jag, men vi får försöka ses ändå. Puss

2007-11-25 @ 21:37:04
URL: http://mathy.blogg.se
Postat av: Johanna

haha, björn gustafsson i parlamentet är så sjukt skön :D

2007-11-25 @ 21:58:19
URL: http://johannastenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0