Förbannad över tentan

God morgon!

Igår kom jag äntligen hem till Norrköping. Wiiiiiii..efter många dagar uppe i Sthlm.
Jobbade tydligen 45.5 h i oktober. det är ju bra!
Men sen vet vi ju hur de gick med skolan?! Kan det ha någon koppling? *Suck*

Jaa, men då ska jag berätta om min lilla tenta då.
Det gick åt skogen..kunde väl svara på 2 frågor, och det är ju alltid nått. Positivt för att vara jag =)
Då kommer jag till det dåliga då. Och jag är JÄVLIGT förbannad. Marknadsakademien läste kursen med oss också, och dom sa, precis när vi skulle börja skriva tenta, att de tänker skriva den på svenska för de har blivit antagna till en svensk utbildning o då har vi rätt o skriva på svenska. Det hade dom tydligen kollat upp. Men det dåliga är att vi var uppdelade på två ställen och jag var självklart inte där, där dom satt, så det var Erika som sa det här till mig EFTER tentan!
Ska bli kul o se om läraren rättar deras tentor lr hur de blir. Intressant!

Två frågor var också som att man skulle skriva långa uppsatser...störda frågor säger jag bara asså. Ingen var nöjd med tentan. Vi väntar spänt på resultaten.

hahah dom visar Spice Girls nya video nu på TV4. jorå, den funkar väl låten tror jag...inte världsbäst direkt.

Idag måste jag till mamma o pappa med lite tvätt, o sen ner på staden tror jag.Men först är det frukost som gäller, för jag är bauta hungrig.

Imorgon ska vi ut o äta efter Hoyckeyn, på O´learys med Sofi och macke. För på måndag åker de till USA!

Kommentarer
Postat av: Sandra

men så himla irriterande om de fick skriva på sv men inte ni???
sjukt ju!
puss

2007-11-03 @ 13:41:21
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0