Ett gott skratt...

...förlänger livet!

http://www.youtube.com/watch?v=6_mi_VnK-Sg

Jag har ju då inte lärt mig som alla andra verkar ha gjort, hur man lägger in youtube-filmer här på bloggen.

Jag skrattade så jag höll på o dö asså.



Förut har jag jämt skrivit att jag måste träna o bla bla för att jag bara har gått upp i vikt, men nu har jag faktiskt gått ner 3.5 kg. Vilket måste firas......jaaa, med chokladbollar såklart. Så nu har jag bakat, men än har jag inte tagit någon. Fikade ju även hemma hos matilda förut idag o då hade hennes mamma köpt en chokladboll till mig från Lindahls. De från Lindahls är även de godaste också. Mumma!



Ser på desperate nu, har ju itne sett det sen det började nu i höstas eftersom vi inte har 5:an i Sthlm. Men från nästa vecka kan jag hänga med i alla serier. wohoooooooooo.

Pussssss nu ska jag packa kläder och målarkläder. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0