Designer, sångerska?

Ok, idag släpptes ju Roberto Cavallis kollektion för HM. Men hallå, räcker det inte snart? Hur många designer ska dom göra samarbeten med..och alla är inte ens designer, det känne mest töntigt när dom tar sånna som Madonna. Hon är sångerska i mina ögon.

Igår köpte jag en ny tandborste med sugpropp på. Sen när jag kom hem såg jag att den var till 7-13 åringar. Men jag har samma tänder som när jag var 13 ju? Så va spelar de för roll.

Nu är de dags att sova och min mage ropar efter mat. *Suck* Jag hatar att gå o lägga mig på tom mage. =(

Pusss o natti natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte jag heller...

2007-11-09 @ 10:45:42
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0