Blogga, blogga inte, blogga, blogga inte?

Igår köpte jag en jätte jätte super billig tröja på jobbet. Den kostade 199 först o sen fick vi den kampanjmärkt från lagret på 99 kr, och eftersom den kom kampanjmärkt så får vi 40% rabatt på de. Så en tröja för 59.50 kr. Perfekt! Precis vad jag behövde.

Sitter o försöker plugga, men hur tror ni att det går? NJaaa, sådär. Började vika kläder helt plötsligt och nu så hamnade jag här framför datorn. Not good! Jaja, jag ska ju iaf sitta på Centralen i över 1 timme ikväll, så då får jag väl läsa lite. =/
Så blir de säkert Mc Donald´s där som vanligt haha

Åååh, jag fattar inte hur min ekonomi ska gå ihop igentligen. Mamma o pappa har redan ställt upp så mkt ju. O så ska ja betala hyran innan den 15:e på den nya lgh och sen ska nästa hyra betalas in för december också. Shit pommefrites. Jaa, så ska jag väl överleva dagarna också. Måste eventuellt köpa lite nytt till lgh.
Men jag har iaf någonstans att bo, som jag och Erika alltid brukar säga om nått går dåligt.

Ibland har jag tänkt vad man igentligen vill uppnå med en jävla blogg? Jag skriver iof, bara för mig själv o mest mina vänner o bara för o få skriva av mig lite, o för de nyfikna läsarna som på något konstigt vänster har hittat mig. men alla andra, varför skriver ni? Samma anledning som mig? Eller söker bekräftelese för något? Eller kanske skriver för att kunna gå tillbaka o minnas? Många tror jag också gör en "modeblogg" för att de tror att de ska få gratis produkter från företag.

Tyvärr tror jag att många skriver för att få bekräftelse för något. Det låter ju så tragiskt när jag skriver sådär..haha Yrar väl en hel del, men jag vet vad jag tänker och Johanna, fattar vart jag vill komma med saken =)

Neee, om man kanske skulle sluta blogga? Det känns lite töntigt när man väl tänker efter.
Men va fan, det är ju kul ;)

Pussssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag bloggar av massa olika anledningar. men mest för att jag tycker att det är kul...skönt att skriva av sig. kul att skriva saker som andra kan läsa. ha ett ställe man kan lägga upp bilder på, som andra kan se. (familj och vänner)

pusss =)

2007-11-09 @ 14:27:56
URL: http://sandranilsson.blogg.se
Postat av: Johanna

hahaha, anna :D jag förstår ;)

2007-11-09 @ 22:19:12
URL: http://johannastenqvist.blogg.se
Postat av: Matilda

haha jag förstår nog oxå;-)
Jag bloggar nog för att jag vet att mina vänner läser, även folk jag inte träffar så ofta. Men jag bloggar oxå för att kunna gå tillbaka o minnas.Puss

2007-11-12 @ 19:54:10
URL: http://mathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0