Visning..

Hej hej!

Nu sitter jag här i min lägenhet som jag snart ska säga farväl till! Sorgligt men sant. Snart kommer det jobbiga också. STÄDA UR DEN! Bläää...började lite lätt idag med att spola av hela badrummet med duschslangen..haha ;) Det var ett utmärkt sätt..så de kan ni göra nästa gång ni flyttar!

Kommer förmodligen hem imorgon, men jag lovar ingenting. Så håll ukik ;)

Var på lägenhetsvisning idag i Edsberg, Sollentuna. Det är ungdomslägenheter som är nyrenoverade, så får man välja färg själv o måla =) Kaklade badrum och dom va rätt stora så de va skönt. Tyvärr är det bara ett pentry, så man delade tydligen på frys och ugn. men man har 2 plattor på spisen och en kyl o skåp. Ett stort och fräsch gemensamt kök, undrar dock hur de kommer att funka om jag nu skulle få lägenheten där. Vi får vänta o se...inte så stor chans att jag får eftersom dom går efter hur många ködagar man har och jag kanske har 7 stycken..haha!

Jaa..så ser mitt liv nu. B-uppsatsen närmar sig sitt mål och imorgon är sista kontrollen förhoppningsvis. Nu ska ja äta en macka för jag är hungrig. Sen ska ja fortsätta packa och sen soooooova.

Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0