No Card, No Money..

Ååååh, vilken helvetes vecka. Men äntligen är jag hemma i Norrköping, o de började ju inte så jävla bra här heller!

Nee, nu ska ja berätta. Först hade jag tänkt o åka o handla själv, men sen så sa mamma att dom skulle åka o handla..så ja hängde på dom...och när jag ska betala ja då funkar inte mitt kort. Va i helvete..det stog att det va blockat lr nått..att det inte medges. Tur att pappi var med, så han kunde betala! Tur att jag hade konstanter i Sthlm då eftersom ja boka swebus där. Annars hade ja stått där ensam utan money. hahahaha

Skulle prova att ta ut pengar med kortet, men nej då, de åt upp det istället..så nu har ja inget kort alls!

Jahopp, tur att mamma är så snäll o lånar ut pengar till mig. =) Jag som ville shoppa massa i helgen nu när man har fått pengar. =/ Fick både CSN, bostadsbidrag och lön...supeeeeeeeeeeeeeeer! Och dessa pengar ska spenderas, nått kanske kan sparas till Kambodja...*Host*

Jag vill köpa en iPod, nytt matbord, säng, jeans etc. Vi får se va de blir. Ska beställa en www.personligalmanacka.se också, men den ska ja få i födelsedagspresent av mamma o pappa. =)

Har ju vart väldigt dålig på o skriva denna vecka framförallt, men de är inte så konstigt..har vart inne i Sthlm varenda dag o kommit hem as sent och då har ja inte orkat med nått.


I tisdags så åkte ja in för ja skulle kolla på Zara om en väska som jag såg i Barcelona fanns där..men nej då...men så hitta ja en på Wedins typ likadan som var 400 kr billigare ;) Men den köpte ja inte..haha tänkte vänta lite, men ja hittade en annan snygg på Zara, men ja nådde inte till den så ja sket i den med..haha

Glömde min laddare i Norrtälje, men ja ska förbi o hämta Sofis, så de löser sig ;)

Jaja...trevlig helg gott folk! Jag ska bara lata mig i helgen! ;)

Pusssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0