Ishotellet

Idag har jag fått lön...wiiiiiiiiii fast bara 500, men iof så var de bara en dag i April. Alltid bra med lite extra klirr i kassan. För på fredag ska ja ju klippa o slinga mig också =)

Har vart i Sthlm idag igen och pluggat, men idag blev de mer gjrot än igår iaf. HOppas vår enkät är bra nu så vi kan sätta igång med undersökningen bara.

Inte långt kvar i skolan nu asså. Om en månad är de sommarlov..det börjar redan den 5:e Juni kl. 16 ungefär. UNDERBART! Då är det friheten igen som gäller. Plus att jag får flytta hem typ 3 mån. hihi wonderful. Äta massa glass på smultron o bara njuta och såklart jobba en hel del dock.

Torsdag kanske syrran kommer upp till mig, vi får se, hon ville komma upp o den enda gången som går är typ denna vecka..kanske shoppar lite på dageni Sthlm o sen åker upp till Norrtälje, så bär det iväg hem på fredag.

Utdrag från Expressen om Hotell i Sverige.

Yngve Bergkvist, Vd, Icehotel, Jukkasjärvi
"Det fantastiska med våra sviter är att de alla är unika, att varje enskild person kan tolka och uppleva rummet på sitt sätt. Därför är varje rum oundvikligen bäst. Varje år efter att hotellet smält bort finns endast minnena kvar."
Bästa rumsnummer: Alla


Så himla coolt att dom bygger hotellet varje år. Skulle vilja testa o sova där en natt eller två, det är nog ett minne det där..men jag som jämt fryser, undra om jag klarar det. hehe

Så är det!
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0