Hahahahahaha..LÄS!

Hahahahha..ja höll på o garva ihjäl mig, ni måste bara läsa! =)

Gym Energiverket, Södermalm

Man ~35 står och stretchar med två tjejer ~25 efter ett Power box-pass.
Mannen: Ja, och så ringde Kenta mig sent på natten och var så där?
Tjej 1: Full!
Mannen: Ja, och då orkade jag inte med honom? Sen så ringde han mig dan efter och sa ?Nu har jag varit på apoteket och köpt något som heter ?Dagen-efter-piller? men skitet funkar ju inte!? Då sa jag till honom, att du kan nog ta en 12-13 stycken av de pillerna utan att det hjälper mot just alkoholen!

Neee, nu är ja så trött..har suttit på Universitetet hela vecka hur länge som helst, så ja håller på o dö nu.

Pussssssssssss pussssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0