Eurovision Song Contest - Semifinal

...är det ikväll på SVT 1 kl. 21.00.

Så ikväll är de mys framför TV´n med tacos till middag och sedan dip och så framför tv´n.
Spännande spännande, jag vet inte ens vilka länder som är med ikväll, sån koll har jag inte.

Men på lördag sitter jag fasklistrad framför tv´n för då är det GRAND DE FINALE. Fan att ja ska jobba på söndag, för då måste ja gå upp halv 6. Blääääääääää! Men jag lär väl få reda på vem som vann om ja inte orkar se klart hela.

Nee, om ja skulle plocka iordning på lite kläder dårå..men först ska ja ta mig lite Yoghurt..jag älskar yoghurt nu för tiden, och självklart kalaspuffar till ;)

Matilda, Good Luck imorgon..ska tänka på dig =)

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0