Barcelona

Har inte skrivit på ett par dagar nu, men kom hem från Barcelona för någon timme sedan, så där har ni orsaken.

Har nog en hel del o skriva, så vi får se hur mkt ja orkar..haha

En helt fantastisk stad iaf...men tyvärr blev de för lite shopping =( Det fanns ju mkt, men antingen hittade man sånt som finns här hemma i lagom prisklass..annars så hittar man ett par skit snygga shorts för 2000 kr. Skit kul o lägga så mkt på de. Nee för mig blev de bara en klänning och ett linne! =( Tråkigt. Men ja hade gärna gått o shoppat en till dag, kände mig så stressad igår, för att ja ville hitta så mkt ju.

Det var toppen väder också. Runt 25-30 grader o på kvällarna var de kanske 21. fast de kom någon regnskur sent på eftermiddagen, men då var vi hemma o tog en siesta o sen när vi skulle ut o äta var de sol igen.

I Söndags fyllde ju mamma 50 år. GRATTIS. Började morgonen med champagne o sen åkte vi på rundtur. Var på Barcelonas fotbollsstadio. Cooolt, den va v'äldans stor. sen var vi i nån park, som man såg ut över hela Barcelona o ända till hamnen o vattnet där. Hon har fått en klocka, chokladfontän och idag när vi kom hem fick hon en Cykel. Hon blev så glad för cykeln, det var lixåm bara hon, hennes stil helt klart. Och jag valde den ;)

Men dom kör som tokar, fast de är ju inte så ovanligt när man är i utlandet. Kör mot rött o tutar o har sig...jaa ni vet! =) Röker hela dagarna gör dom också haha. 

Jag älskar verkligen palmer..det är så himla mysigt, mitt inne i stan lixåm. Cooolt. Tänk o ha palmer längs hela promenaderna här i Norrköping...

Jaaa, bilder kommer kanske upp ikväll, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0