www.tjuvlyssnat.se

halllå, ni måste spana in den hemsidan om ni inte har gjort det än.

Man sitter ju o garvar för sig själv när man läser..vissa är ju blåsta..här är ett ex.


Restaurang, Rörstrandsgatan i Stockholm

En kvinna ~35 kommer in på restaurangen och börjar förklara för sin väntande vännina varför hon är lite sen.

Kvinnan: Jag hittade några fina kuddar som bara kostade 135 kronor så jag bestämde mig för att köpa två. När jag skulle betala säger han i kassan "det blir 2700 kronor". Jag missade en nolla!
Vänninan: Men köpte du dem iallafall?
Kvinnan: Ja, vad skulle jag göra? Det var ju jättepinsamt, jag hade typ lämnat fram kortet och allt.
Vänninan:
Men du hade ju kunnat säga att du såg fel på priset. Eller att du skulle tänka på saken!
Kvinnan:
Nej, det ville jag inte.
Vänninan:
Jaha, är de 2700-kronor-fina då?
Kvinnan: Tjaaa?

www.tjuvlyssnat.se

Pusssssssssssssssssssssssssssssssss till er


Kommentarer
Postat av: Lorance

Tjaa.. jo de e bara bra här.. själv? Jorra de e lite stressigt nu me skolan o allt tenta snart :).. själv? va läser du just nu? puuss o kram/lorance

2007-03-06 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0