Vad händer med utbildningen?

Jag har en hemsk träningsvärk i benen..tränade både igår och idag.
Kanske imorgon också. =)

Undra hur de blir nu med min utbildning. Förmodligen förläggs den i Sthlm och hur fan ska ja göra då? Pendla..köpa årskort på SJ, lr ska ja hyra en studentlägenhet i sthlm? Åååååh, ångest!
Skulle va skönt o bo här hemma, men vi brukar ju jämt sitta o plugga o hjälpa varandra när man inte förstår..då kommer vi väl inte kunna göra de..o sen om man har grupparbeten hur ofta behöver jag åka upp till sthlm då?

Pressade apelsinjuice förut..asså det är så himla gott =) Godare än coca cola tror ja..

Nu ska ja snart sova..puss pusss

Eller jag kanske skulle läsa lite kurslitteratur kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0