Usch för otten..

Igår som sagt så blev de utgång och det ångrar jag...41 kr kvar på kontot. Jävla rånare det där otten.

80 kr inträde, det är väl inge märkvärdigt..så skulle ja betala med kort o så sa ja ta på 100 kr så att jag kan betala garderob med 20 lappen. O hon bara, dom har börjat med och ta en avgift för väska på 20 kr.
Vaaa skriker jag...herre gud asså så töntigt..
Så skulle Matilda stoppa i sin väska i min..så sa dom till mig. Jaa då blir de 60 kr för dig..va det är ju en väska o en jacka..nee säger gubb fan det är 2 väskor. Men om dom inte hade sett det så va fan skulle dom ha kunna gjort då..

Nu kommer otten gå ännu sämre. Jag ska bojkotta det där jävla stället asså. Palace nästa--> =)

Nu har jag fått alla melodifestivallåtar =)
Jag tycker inte om The Ark...Jag hejjade på Måns såklart..dom där i The Ark äcklar mig bara haha
Tyckte så synd om hon lärarinnan..hon va bra men kanske ingen o skicka till Finland..men låten va bra =)

Pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Malin

Äntligen nån mer som bojkottar otten ;)

2007-03-11 @ 21:14:11
Postat av: Johanna

Anna kommer inte bojkotta otten för hon kommer sakna lilla förmkt :D

2007-03-11 @ 21:31:21
Postat av: Malin

Hahahaha =)

2007-03-12 @ 13:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0