Plugg

Usch..bara plugg och ännu mera plugg!
Har suttit idag o skrivit o skrivit..

Först när ja kom upp tvingade Carro o Morgan mig att vi skulle åka o köpa Mc Donald´s...ok så gjorde vi de..
O nu ikväll var vi så trötta och ingen hade mat hemma..så kom jag på att vi skulle ringa o fråga om Ett glas har Take Away... Så det fixade dom till oss..mkt snällt! Deras goda vitlöksbröd..Mmmmmm jag bara älskar det!

Måste igentligen plugga inför tentan imorgon..men jag orkar inte, o de känns som att ja inte bryr mig heller..Illa!

Men nu börjar B-uppsatsen på riktigt iaf...läskigt.

Ja just det! Jag hittar inte min kamera...så ni får inte se några bilder på mig med glasögonen..men jag har iaf bestämt mig nu =) Ska väl dit i veckan o göra undersökning o så!

Pusss hej..ska läsa lite nu o sen vakna upp ännu en härlig och varm vårdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0