Mycket har hänt!

Vad har hänt med bloggen igentligen? Jag som har haft så mkt o skriva under dessa dagar.

Iaf så har ja vunnit några bud på tradera =) Bara så ni vet..

Igår va ja o Jojo på bio. Vi såg Linas kvällsbok. Snacka om Fucking Åmål stuk. men den var lite rolig, o väldigt pinsam. Jobbiga fjortisar som satt bakom oss också.

I förrgår var jag och Johanna o fikade också..vi besämde att vi inte får handla några kläder eller skor mellan den 23:e mars och den 23:e april, för ni jävlar ska vi spara pengar. men smink får vi köpa..hahah =) Jag hoppas ni stöttar oss och tror på oss. Förresten om någon bryter det så ska man ge den andra 200 kr.

Ikväll är andra chansen, får se om vi träffas flickorna o tittar lite..Jag är själv både i lägenheten och hemma hos mamma o pappa =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0