Engelska och en hemsk träningsvärk...

Ååååh, jag hatar engelska. Varför är det så himla orättvist. Varför kan inte jag engelska med alla andra. Varför kan det inte bara finnas ett enda språk i hela världen, så alla kan kommunicera..nej nej gör allt så jävla krångligt och svårt för mig/oss.

Tur att pappa finns, men han kan ju inte alltid heller allt. =( Tänk om man kunde anställa en levande ordbok, som följde med en hela tiden. :P Jaa, tänk om det kunde vara så enkelt.

Erika o jag har försökt diskutera lite, men de går åt helvete o vi fattar inte vad som står o vi får bara mer frågor ju mer vi läser eftersom vi inte fattar.

Har så jävla mkt denna vecka..vill bara att de ska bli heeeelg, så kanske man kan vara lit ledig? eller ska vi börja med B-uppsatsen på en gång? Snälla...låt mig vila =)

Har vart på Aerobics idag..kul kul, första gången på de passet så de tar ett tag innan man kommer in i de lixåm.
Jag måste bara berätta om min hemska träningsvärk förra veckan. Joo, de va så att jag och Carro (här uppe) var och tränade på gymmet. Så skulle jag göra sit-ups på en sån där pilates boll. Det var en Halv boll om man säger. Så ska man ligga med svanken på det bulliga o sen antingen benen på golvet eller om man har benen mot väggen. (Det gör man som man vill).

Jaa...så är det bara o ta i o kämpa på. jäääävla jobbigt. Aa, då ska vi se 2 dagar efter kommer jag knappt ur sängen. och det här är helt sant asså. ibland kan man överdriva men ja lovar det är sant. jag kunde inte sträcka på magen så ja fick gå som en kärring. Puckelryggad. Herre gud asså..om ja sträcker ut magen nu så känns de till och med. Helt sjukt. Så många år som jag har tränat så har jag aldrig haft en sån här fruktansvärd träningsvärk. Jag kunde inte ens skratta den dagen... nee nog om det!

Men vi ses alla barn! =)
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0