Blommor

Igår som sagt så plockade jag iordning lite hemma, dammsög och så.

Blev sugen på att göra vårfint så frågade Fie om ja ville fika så då tänkte jag att vi åker till Maxi o fikar på Lindahls för de har ju så goda chokladbollar. =) Men de hade inga när vi kom dit..så de blev en korv i kiosken där.

Sen så åkte vi vidare till blomsterlandet för att köpa blommor. Men oj va lite blommor dom hade..tyckte dom hade mer när de låg i Maxihuset. Men jag vet inte!

Ringer till mamma och frågar vad ett par blommor heter o ja försöker förklara att blade ser ut som hjärtan typ..o tror att dom heter flygande hjärtan. Så säger mamma Neee, plättar i luften kanske du menar. Men när jag väl hade tittat blomman på Plantagen sen o så kommer jag hem till mamma o hon bara, nee det där är ju hjärtan på tråd. Så nu har jag lärt mig nått nytt ;)

Köpte fina vita liljor också. =)

Nu så sitter jag fast ute i Kvarnberget hos mammi och pappi, för jag har ingen bil och jag orkar inte åka buss. Väntar på att pappa ska komma hem från golfbanan så han kan skjutsa hem mig. =)

Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0