The Big Day...

Idag fyller nämligen jag 21 år, Hurra hurra hurra. =)  

Mamma tyckte att jag skulle sova hemma o få frukost på sängen o paketöppning, lite för att pappa säkert inte va hemma haha..Men nej då, jag sov här så sött i lägenheten...

Vilket underbart väder också...det måste betyde en underbar dag. Förmodligen åker vi till Smultron sen med Macke och Sofi, eller om de blev mat någonstans..vi får se. Det är väl ändå jag som bestämmer ;)

Neee, presenter får ni höra om senare, för än har jag inte fått någr..lr iof från mina vänner för några veckor sen. =) Jo juste, sen fick jag ju resväskan fören månad sen tills vi åkte till Barcelona så de får ja ju inte glömma. Släkten kommer på söndag också ja...så idag ska ja åka o hämta smörgåstårtebottnar och tekakor till mig.

Pusss pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Lorance

GRATTIS GRATTIS! Ha en underbar födelsedag! Puuuss o kraam/Lorance

2007-06-29 @ 17:56:33
URL: http://lorance.blogg.se
Postat av: Malin

Grattis i efterskott! :)

2007-06-30 @ 13:09:14
URL: http://malinfagerberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0