Sommarloooooov!

Äntligen är det SOMMARLOV!

Fan så underbart...hade presentation imorse och sen åkte vi in till Odenplan och tog en dricka på en uteservering..skit mysigt och solen lös så nu är jag lite röd sisådär..hehe Vill sola imorgon ju, men nej då..då ska de städas när familjen kommer upp. Jaa, sen då, jo då bar det av emot Djurgården och där köpte vi en glass och gick o snacka skit i parken där. lika mysigt de..

Igår var jag så himla klantig. Jag och Erika gick till skolan på kvällen för att skriva ut vårt arbete, så tror vi att larmet går på vid 22.00, så vi springer ner för trappen och sedan ut o jag smäller igen dörren o va fan tror ni att jag glömmer?! Joo, men nyckel hem och nyckel till skolan..Smart Anna, men jag har ju aldrig låst in något förut ju..*NOT* Fick gå till skolan imorse o hämta nycklarna och där låg dom...tur att morgan har en extra så jag iaf kom in hemma hos mig.

I lördags så firade vi mig och Jojo..tack för alla presenter, de va mycket fina o super duper bra! Så blev de utgång på kvällen, och de blev mer o mer folk ju mer klockan blev så de va helt OK =) Blir även utgång på torsdag för då springer ju alla 88-or ut. Gud va små dom känns asså, men Sara, du räknas som en 87:a ;)

Neee, om ja skulle packa lite för sedan är det sista Betty ikväll och kanske sista Desperate...

Pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0