sol och ny säng..

Sommaren är här och det är sommarlov, vad mer kan man begära?

Färg har jag också fått, både röd och brun =)
Solade hela förra veckan typ, åkte ut till Arkö på torsdagen och sen till Sara på fredagen och sen Arkö igen på lördagen, för då var de ring efter båten som gällde för några grabbar, så jag låg i båten och fick min röda snygga bränna. ;)

Nu har jag bokat tid för besiktning av lgh på onsdag kl.14, tråkigt med mitt på dagen, men han kunde ingen annan tid, så vi fick köra på de. tar ju ändå en stund att åka upp så de gör ju inget.


bara så ni vet så är det Stjärnor som gäller i sommar på kläder, skor etc. =)


Ja juste, äntligen beställde vi sängen i fredags..så tvinga ja med mamma o pappa och först tyckte mamma att de va dumt att köpa säng, för hon frågade hur ja kunde ha råd när dom knappt har råd o köpa en säng...*Host* säger jag bara, för vet ni vem som beställde en varsin Hästens då..joo, mamma o pappa. Dom jävlarna. Så kan man åka upp o ner i dom också..så snacka om att ja ska sova där när dom är borta..hehe

Jaa iaf så fick vi 3000 kr att handla annat för där, och sen är vi med på det där Midsommarerbjudandet "Pengar tillbaka om det regnar".  Så vi hoppas på de bästa. =) Det är ju så dyrt där, men säkert bra kvalitét, hittade skit snygga lakan för 700 kr. Så vi får se vad vi köper. Sängen kommer iaf om 3 veckor, lagom till min födelsedag får man hoppas.

jaaa, nu då, nu ska ja ringa fie igen o fråga om hon vill till Smultron o äta glass. =)

Pussssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0