Ny bil....

Tjoho, nu skriver jag igen! =)

Har väl inte hänt så mkt i mitt liv..jobbat hela helgen har jag sen va ja ute i Arkö på lördagen för de hade kubbturnering. Team Grappo vann ju sorgligt nog, inte fan vet jag hur. Men de var dom värda efter allt....

Har vart o kollat på bil ja, igår va vi en sväng me Matilda på Peugeot, jag hittade ju min bil 207 cc gröna..den stog utanför, så jag tänkte ta o köra iväg med den ;) Önsketänkande iaf.... Så jävla fin är den. Matilda är väl i valet eller kvalet mellan 207 och 307. Vi får se vad hon väljer....

Nu idag var jag o min käre pojkvän iväg o kollade på Audi A3 och vi slog till på denna bil:

 Den rullar mkt bra iaf =) Perfekt till mig ;)

Nee, om ja skulle ta tag i mitt liv.

Pusssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0