Midsommar och Säng..

Tjoho alla mina vänner.
Igår var de midsommarafton och efter att jag hade jobbat så drog jag mig ut till Arkösund så kom väl dit vid ett halv två ungefär. Då var de i full gång med drickande så ja fick väl sätta fart. Mumsigt med Passoa iaf, det har blivit passoa för mig senaste tiden iaf =)

Jahopp, boysen bastade o sen åt vi o så åkte dom nån flyggrej efter båten...bilder kommer senare, ni får kollla jojos blogg så länge =) Jaa, sen var de bara o sitta o dricka. Gick till torda o tog en smirnoff o pommetallrik, sen skulle vi grilla så då klämde ja i mig en hamburgare också. Mums!

Framåt 00.00 cykla Martin o jojo hem till Viddviken iaf...rolig cykeltur i regnet!

Jaaa, iaf så ringde jag ju om sängen imorse, och det hade bara regnat 0,1 mm i jävla Jägerso..de skulle ju minst behöva komma 5 mm. De kändes som de regna i hela landet o varför i helvet kom det inget där för? Piss o skit iaf. Bara o betala sängen!

Neee, nu ska ja ner o äta glass, Johanna ;) Ben & Jerrys...

Pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0