Födelsedagspresenter

God dag i stugan!

Har jobbat idag då, o det är pissväder ute som säkert alla har märkt. Så åka o bada kan man ju inte göra. Nee så jag tog mig en tupplur och sov mellan halv 3 o halv 6 ungefär. ganska skönt vill ja lova, men jag är aphungrig nu o ja vet inte va ja ska laga o va ja vill ha. orka tina nånting, för vi har inget i kylen. Ugnstekt falukorv va länge sen..de kanske ja ska äta imorgon?

Igår var iaf min födelsedag, o på kvällen åkte vi till Bryggan i Söderköping med Makus och Sofi o käkade planka. Igår va det markus tur at bjuda så de va perfa. haha Blev iaf vitlöksbröd till förrätt o det är ju så mumsigt, sen blev dt Plankstek. wiiiiiiiiiiiiiiii

Jaa lite paket fick ja ju igår iaf. Tidningskorg från Granit, en liten söt ansalgstavla från Granit, tröja från Bik bok, en hyra betald =), smyckesträd från Åhléns tror jag, presentkort på hm, handdukar från Hemtex, Linda Rosings bok, resväska, iPod, underlakan från Hemtex till nya sängen. jaa sen vet ja inte om ja har glömt nått. men imorgon får jag ännu mer,

Shiiiiiiiiiiiiit, ja måste ju köpa till syrran imorgon. oooops de hade ja glömt bort, får ta de efter jobbet då haha.

Puuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssss från Anna, 21 år ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

grattis i efterskott din lilla bortskämda unge :) har iof redan sagt grattis, men ändå!! =)

2007-06-30 @ 20:31:41
URL: http://www.sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0