Rea på Sova..

Det är inte klokt va jag sover nu för tiden..förra veckan sov jag till kvart i 12 en dag, när ja hade jobbat flera dagar innan, och idag då, då sov ja ända till kvart i 1. Helt sjukt. Jag är nog helt slut när jag jobabr o går upp så tidigt. Eller så kanske det är för att vi fick vår nya sköna säng i fredags. så köpte vi sjukt sköna, sjukt snygga och sjukt dyra lakan igår.

Det va ju rea på Sova, så vi tänkte åka dit o fynda lite eftersom vi fick ett presentkort på 3000 kr när vi köpte sängen. Men självklart hittar man saker som inte är på rea, så vi köpte 2 lakan o örngott o 2 kuddar för 1800 kr. Helt sjukt!

Annars har de inte hänt mkt i helgen asså. och nu ska ja snart ner o börja tvätta. suck.
Sen är de jobb, jobb och ännu mera jobb i veckan som gäller. ledig på fredag o jobbar hela helgen sen.

Blev inget Gröna Lund igår som vi hade tänkt oss. Kanske om någon vecka lr så???

Jaaa, men vi säger väl så för idag då.

Puss pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0