Linda Rosing....

God morgon mitt herrskap..lr va de heter.

Ledig idag så fick sova ut ett tag iaf..till halv 10 =) Sen låg jag o läste Linda Rosings bok, Den nakna sanningen. Hhahahaha. Den är inte alls lika bra som Carolina Gynnings och Magdalena Graafs.

Jaha, va händer idag då...nu när lönen har kommit in på kontot precis ;)
Njaaa...kanske måste åka o handla lite mat och sen så har jag ett paket att hämta. Hörde brevbäraren imorse, som stog o försökte trycka ner ett paket i brevinkastet, men tydligen gick det inte in hahah. Så ja får gå o hämta det.

Var ju ett tag sen ja skrev här, men ja jobbar för de mesta o så har de inte hänt nått speciellt iaf.
Var i Sörping häromdagen o käkade glass iaf med Sara o Jojo. Igår åkte jag o Matilda Inlines..hur lååångt som helst kändes de som men skönt var de, förutom i alla uppförsbackar haha. Sen åkte vi hem till henne o ringde jojo om hon skulle med o hämta mat. Så vi åkte o köpte thai o sen förbi smedby för o hämte upp Ester o sen hem till tilda o äta. Muuuums.

Puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0