Förbaskade foppatofflor....

Idag förstår ni så har jag skaffat mig Pixbox, men än har jag inte lagt in några bilder, men här är länken..haha

www.anna1986.pixbox.se

Mormor o morfar är här hos mamma o pappa o vi har grillat...dock var köttet lite väl rött..men men.
Jaaa..igentligen hade ju syster o hennes kille vart här också, men deras plan hade gått sönder så de fick stanna en dag till på Mallis. Inte helt fel..för de får nämligen 400 euro per person för besvären, plus att de skulle få middag kl.20.00 på hotellet, ett fyrstjärnigt. Jaaa..så då fick de tillbaka pengarna för resan då..fasen också...ja skulle velat va i deras sitts nu. =)

Nu har ja åkt runt i hela stan, sörping och Linköping för att leta efter de förbaskade fopptofflorna, men inte fan finns de några..nej nej! Alla har väl redan köpt dom. Men imorgon måste ja kolla på Stadium inne i stan igen för o se om de har fått in fler, för Sofie trodde iaf att de skulle ha =) Hon har ju själv packat dom..hehe

Jag är så jäääävla trött asså. Har jobbat idag o ingen vila på dagen blev de, men men..då sover ja nog gott inatt. =)

Blev en prommis med Jojo, o Zico förut idag runt omkring i Åselstad. Jag måste verkligen börja motionera...för om man säger så här så stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiger min vikt alldeles föööööööööööööör mkt på alldeles för kort tid. Vad fan gör jag för fel? Nu har jag druckit vatten när vi har ätit o fikat på stan faktiskt...det är inte likt mig, men så ska ja fortsätta. Så tjing på er.

Pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0