Foppatofflor nästa...

Äntligen är jag ledig 2 dagar nu...underbart. Onsdag och torsdag....=) Imorgon ska vi nog hälsa på Sandra i Vattenruschen, men än vet hon inget...men hon läser väl förmodligen här o ser detta inlägg, lr så kanske vi ringer innan lr så dyker vi bara upp. hihi

Har jobbat idag...lite segt o gå upp, men väl uppe så går de bra. Trött på en del människor..lika sega som kolor ungefär är vissa.......öka tempot lixåm.

Sen när ja kom hem åkte ja jojo o sara till Maxi o kolla lite...men ja köpte bara svarta strumpor o kexchoklad o coca cola..svin billigt på Europris. Hade aldrig varit där innan, men de är ungefär som Ö&B tyckte ja..

Ska bort till Intersport o kolla om de har några svarta Foppatofflor. Jag vet att det är de fulaste skorna i världen, men jag får sånt skoskav av mina skor på jobbet så jag måste ha ett par nya o alla säger ju att de är så sköna =) Men ja lovar, ja ska inte gå med dom ute...hahahah

Kommentarer
Postat av: sandra

JAAA.!!! Ni/du är så välkomna till vattenrutchen sååå =) Men för guds skull. ta inte på dig några foppa tofflor då, har sett nog av dem på alla campare. å inte ser jag dig som en campare.. HAHAHAH.... skojja. kom hur du vill, när du vill =) pusss

2007-07-17 @ 20:07:55
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0