City Gross

Har vart på CityGross o handla idag för första gången. Lite svårt o hitta sådär, men annars var de väl OK. Såg fräscht ut iaf! =)

Men nu sitter jag o tittar på Grattis Viktoria som en jävla pensionär..hahaha Men jag ska ju jobba imorgon igen, så ja kan ju inte gå ut lr nått, nej nej..de blir alldeles för sent isf för klockan tio i 6 går bilen hehe.
Varje morgon tänker jag. -Varför jobbar jag där..ja orkar inte gå upp. Ååååååh, men när jag slutar klockan 12, så tänker jag att jag har världens skönaste jobb. ;)

Imorgon har jag hört rykten om en glassutflykt?! Vi kan ju hoppas på de, ja tackar iaf inte nej till glass. =)

Jag fick min fina almancka igår. Den va så söt..o den är så bra. >Skulle nog velat haft lite större yta o skriva på men den duger till mig.

Pussssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Malin

Var det du som hade en länk till nån sida där man kunde göra sin egna kalender? Kram Malin

2007-07-14 @ 21:37:26
URL: http://malinfagerberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0