Chockerande rubrik...

Jaha, eftersom Jojo och sandra sa att jag skulle ha en rubrik typ "Vattenruschen" eller "Namnsdag" så kan jag ju inte välja att ha de..nej nej! Här gör vi tvärtemot.

Men iaf så hade jag namnsdag igår =) Fick ett par skor och 100 kr av mamma o pappa, men igentligen är de väl mest av mamma för pappa kommer väl inte ihåg sånt. jippiiiiiiiii Men ja blev chockad över att matilda visste, men hon erkände att hon visste för att hon hade vart inne på familjeliv..hahaha

Jaa men igår så så var de ju skapligt väder så vi åkte till Sandra & Claes på vattenruschen o sola o o bada lite..så himla kul, men idag känner jag att jag har ont i rumpan plus att jag har ont i benen från att vi gick uppför den där trappen tror ja..herregud va pinsamt. Nee nu måste ja ut o röra på mig. Ska nog gå en promenad alone, men med iTunes. Jag måste ta tag i mitt liv. Jag tänker väldigt ofta att ja ska ut o gå lr jogga, men ja har NOLL kondis så lycka till med jogging. Inlines kanske ja skulle åka till mamma o pappa annars. Jaa de va en bra idé. så nu loggar ja ut.

Det bästa sättet o tina typ köttfärs o kyckling o så..det är o fylla diskhon med varmt varmt vatten o lägga i det där. =)

Pusssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0