Utgång..

Igår var de utgång och de blev Otten..Shhiiiiit vad folk det var!
Man kunde inte ens dansa förns man fick en knuff här o en knuff där..skit kul. massa fjortisar var de också...nu börjar alla 89-or också komma ut..

Nee va hemsk ja låter men det är de också..känns som vi nyss va 18 år o nu kommer alla 89-or, dom är ju bara 15, 16 för mig typ. hehe

Iaf så kom de två tjejer o bara knuffa till mig o fie tror ja..o ja bara vände mig om o sa, Men herre guud... o så sa sofie att hon spottade mot oss då.. MOGET!

Lite tur hade vi i kön iaf..sofie hittade 40 kr så hon kom nästan in gratis ;) och jag 20 kr hahah så garderoben blev gratis för mig. jag hittade även en mobiltelefon i kön, men den var jag snäll o lämnade till vakten. Sånt tar man inte! Hoppas den kom till rätta, men de är ja tveksam till. 

Jaaa, så var den kvällen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0