Ugly Betty..

..är precis slut, och jag missade första kvarten för jag trodde att det började kl.21 men icke!

Idag har vi vart på stan, Jag, Jojo och Fie.
Först hade jag planerat o bara köpa en rouge o inget mer. Men Johanna berättade att man fick 50 kr rabatt i veckorevyn på Make Up Store så då tänkte jag att jag köper den en annan dag så jag kan klippa ut rabatten. 50 kr är viktigt hahah ;)

Iaf så blev det 2 tröjklänningar..Fyyyy Anna!
Men dom va fina =) En lila från Vila och en vit stickad med knappar fram från Vero Moda.

Jag vill köpa skor också..men igentligen har jag inte pengar..för jag måste betala mobilen också ju...så då kan jag inte köpa nån mat i Norrtälje om jag är pankrutt...men riktigt så illa är det inte!

Snart kommer min älskling hem till mamma o pappa o hämtar mig..för jag har ingen bil här. han ska få lite mat här också...den bortskämda typen..mamma är för snäll mot han! ;)

Pluggade lite lite idag..men jag har lite i huvudet också..måste bara skriva ner det jag tänker hahah Men orka!

Kanske utgång på Fredag? Några mer som ska ut? Så jäkla tråkigt nu när 89-or också kommer in...hahah Småttingar! Eller är det vi som är gamla? :P

Nae, nu måste jag ta tag i mitt liv, måste sova tidigt ikväll så vi orkar upp o träna..haha imorse när klockan ringde så vände jag bara på mig o somnade om. Det kändes som det var mitt i natten ju..haha så det blev ingen träning...

Pussss på er

Kommentarer
Postat av: c

du heter inte emelie ju:S

2007-01-03 @ 01:40:38
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0