Toppform..

Idag har Anna varit duktig. imorse kom vi iaf upp och åkte och träna, i form kan jag lova att ja inte var i..haha men vi ska dit imorgon också..så till sommaren ska jag väl vara i toppform ;)

Fast för tillfället sitter jag här och dricker lite coca cola *Fyyy*

Nu sitter jag och pluggar i min ensamhet, men de går rätt så bra tror jag..har nog fått fram 2 ord till..men pappa måste hjälpa mig o kolla lite o så. Tur att man har en sån snäll och duktig pappa, vad skulle jag göra utan honom?  =)

Vad gör alla barn idag då? Om jag skulle ringa runt och höra lite?!

jag skulle behöva gå till stan o köpa rouge och sen vill jag ha en sån där ögonfransböjare som är varm o går på batteri som böjer fransarna ;) Det använde dom på mig när jag var på Face, så jag skulle vilja köpa en sån också..hoppas dom säljer de!

Nee, nu ska jag återgå till plugget också..

Puss pusss

Kommentarer
Postat av: c

för du ser ut som en som heter emelie:$

2007-01-03 @ 16:41:38
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0