Thailand, Malaysia, Kambodja, Kenya, Mauritius?

jaaa, då ska vi idag prata om resor.

Först skulle vi till Thailand, men nu vet jag inte..vi är lite inne på typ Kambodja eller kanske Malaysia men sen hitta ja även Mauritius som såg fint ut..Eller varför inte åka till Kenya? Vi får se. men ja tror inte dom går att boka än, det är bara Thailand än så länge.

Någon som har varit nånstans av dessa länder? Något att rekommendera? Eller kanske några andra förslag?

Nee, vi ska väl prata lite om resor idag, men de blir nog inte att boka något! Tråkigt. jag som vill boka nuuuuuuuuuuuuuuuu, så jag är säker på att vi kommer iväg. men de tror jag nog.

Puss puss nu flyger jag iväg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0