Tabbar...

Jag är så jävla klantig asså. I måndags åkte jag upp till Norrtälje och när jag är vid Södertälje ringer mamma o frågar om jag packade i laddaren till datorn...Inte fan gjorde jag det...samtidigt kom jag på att internetsladden inte heller var ipackad. Så där har ni svaret varför jag inte har skrivit i bloggen på flera dagar.

Igår kom jag med tåget hem till Norrköping, så bilen står kvar där uppe sålänge. I veckan kom La redoute katalogen och vad tror ni att jag gör...glömmer den på tåget! FAAAAAAAAAAAAAAAN!  undra om man kan ringa o be dom skicka en nya katalog? För jag hittade ju en hel del grejer där i =)

Asså, jag förstår mig inte riktigt på bloggen..varför blir de kursiv text på allt jag skriver? Jag vill kanske bara ha på nån mening! och nu får jag inte bort det alls..haha

Imorgon återvänder jag iaf till Norrtälje, sitter här o bevakar sista minuten ;)

Idag ska vi leta resor till Thailand i vinter, jag vägrar vara borta på julafton, så vi får åka 25:e =)
Ikväll ska vi också fira pappa och kusinen, David som har fyllt år! GRATTIS till dom.

Pusss pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0