Studentveckan & Shopaholic

Snart har det gått 2 år sedan vi tog studenten. Det är helt sjukt hur fort tiden går asså. Det känns som det var igår som vi var så nervösa för den första dagen med upprop i aulan och man undrade om man skulle hamna i samma klass som sina vänner och det gjorde vi, en alldeles underbar klass....lr inte. Men de blev ju bättre på slutet trots mina o Athras intriger...Det var många starka viljor..men för det mesta hördes bara våra..haha

Ja säger bara till alla som har studentveckan kvar att uppleva..ta till vara på den, festa varje dag o NJUT! Det är så jävla underbart..Den veckan tillbringade vi lika mycket med klassen som under de alla 3 åren. Helt sjukt! Jag saknar den veckan och vill bara blicka bakåt o uppleva den igen =) Kan man det? Backa tiden o bara njuta? neee..knappast, men jag önskar!

När man går i grundskolan och gymnasiet så är det en lättnad. Man vaknar varje vardag och går till skolan, ledig på helgen och så rullar det på sådär...efter sommarlovet så är det likadant ända tills man slutar 3:an på gymnasiet. Och sen då? jooo, man är arbetslös och PANK! Lr dom flesta är väl det iaf..

Men själv lever jag på studielån..Jippie!

Men en dag kanske det blir någonting vettigt av mig också...inte bara en shopaholic! ;) Men jag kan ju inte råför det, alla mina vänner är ju likadana o man blir ju som man umgås....

Någon som känner igen sig i mina tankar?
"Men den är ju så billig, bara 99 kr, så jag  bara måste ha den"
"Shit, va snygg den är..den matchar ju min väska, den köper jag!"
"Den kostar 200 kr nu o den har kostat 400 kr alltså tjänar jag 200 kr, skit bra!"

Jaa..typ sådär resonerar man som tjej! ;)

Pusss pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0