spårlöst borta!

jag letar ihjäl mig efter vår tumstock! jag kan bara inte hitta den, vart fan ska jag leta? vad trött jag blir på detta. Tänk om man kunde ringa till allt som försvinner som man gör när man har tappat bort mobilen. =)

Just det. Kom och tänka på en sak förut..lr jag har tänkt det flera gånger. tänk om livet var en TV-serie o man kunde bestämma själv vad som skulle hända o så. men samtidigt skulle det kanske vara lite tråkigt.

Min navel har ajaj. Jävla piercing. Måste duscha o tvätta den tror jag..förstår inte jag har ju haft den i 2 ½ år. vad händer lixåm? Känner mig nästan gravid för jag kan knappt komma ur bilen hahaha Knappt ta på mig skorna heller.

Asså, jag förstår inte vad jag gör när jag jämt lyckas ändra typsnitt lr va fan det är. O ja kan inte heller ta bort det "Feta".

men men puss igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0