Shopping

Idag träffade jag Johanna och sandra en sväng på stan..käkade lite o sen fyndade jag o sandra lite granna. Vi köpte ett par skor var..det var halva priset på dem så dom kostade bara 240 kr på Din sko =)

Här har ni den:
Kom ihåg att den är snyggare på!

Sedan köpte jag bara 2 st behåar en på rea o en vanlig. Alltid bra o ha!

Igår förresten så köpte jag en jättefin navelpiercing från Gina tricot. Sofie köpte också en faktiskt o den var med fin =) Såg idag att den var slut.

Nu har vi vart o handlat mat till ikväll, för ikväll ska vi se den nya Beck-filmen! Jippi, jag älskar Beck och Wallander!

Fick den nya datorn igår så nu kan vi ladda ner massa filmer o bränna..wohooo!

Pusss hej

Kommentarer
Postat av: Malin

Fina skor.. :)

2007-01-28 @ 11:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0