Lagligt eller olagligt?

Nu siter jag här i min ensamhet o tittar på postkodmiljonären..fast den är visst slut precis. Så börjar Let´s dance nu =) Undra vem som åker ut ikväll..första paret ut. Stackare! men innan det har jag faktiskt hunnit med ett Pilatespass här hemma i vardagsrummet =) Duktig Anna!

Shit..ja undrar om det är lagligt att vara såhär vit som jag är..jag måste sola. Men det är nog lagligt eftersom det är vinter =) ska kanske sola imorgon om jag kommer iväg o träna. Men samtidigt är jag så rädd för o få cancer, men o andra sidan så får man ju det av allt nu för tiden. Men o andra sidan igen, varför utsätta sig för extra fara?
Jaaa, de kanske nån kan svara på?

Puss o god natt!

Kommentarer
Postat av: The World Of Mollyland - en värld fylld av skvaller, kändisar, glamour, humor och lite allvar!

spray tanning eller brun utan sol kanske hjälper i lagom doser ;)

2007-01-19 @ 21:01:34
URL: http://mollyland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0