Kullerbytta

Vilken UNDERBAR dag... lr inte!

Skulle åka o handla idag..men hur jävla mycket pengar har jag då..inte mycket..jag vill ju inte ta julklappspengar till o handla mat med! Så måste jag gå runt o gå utevägen eftersom vi bara har en nyckel ner till källaren som går till garaget.

Iaf när jag öppnar garaget, så går jag nerför den lilla backen för o komma bort till bilen..o va fan tror ni händer. Joo..det är så att jag inte har någon klack kvar på ena skon..så den är svin hal..så jag halkar o benet glider typ undan så jag ramnlar och slår en kullerbytta mitt i backen. det första jag gjorde var o titta om någon såg mig..men där hade jag tur ;) Det gick iaf bra..lite skrapade händer och en smutsig kappa, men inte mer!

Sen ser jag att min mobil har fått värsta jacket..så nu vill jag inte ha den längre..det är jätte fult. Min nya fina mobil, som den en gång var! *Suck*

Nu ska jag sova innan nått annat dumt händer.

Puss pussss

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha men det kan lätt bli såå,,men jag har bara mamma kvar i norrköping alla mina närmaste vänner har flyttat så det är väldigt mycket därför jag inte vill hem antar jag..

Oj avancerat det lät anna :P..
Mmm jag dansar haha,, modern och balett inriktat :D..

Hmm förstår dig,, men jag kan inte sluta se fram emot skol starten på måndag faktiskt haha..

Hur går det med killen din då?

Kramar Anna

2007-01-04 @ 21:55:24
URL: http://annastrehaljuk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0