Ki-balans (med afrikansk dans)..

Vad är det för skillnad igentligen på "alla sidvisningar" och "Unika besökare", när man kollar på statistiken?

Nu har jag vart o provat på Ki-balans. Inte som jag hade tänkt mig, men de va lite jobbigt iaf..trodde de skulle vara mer balansövningar.

Johanna & Sofie, hon hade med lite afrikansk dans också =) Det ni! Jag kanske följer med er på söndag, för jag åker nog upp till norrtälje på måndag morgon.

God natt alla, för mer skriver jag inte för idag!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Johanna ;D

Följ me idag istället, för jag jobbar söndag :) 17,15 är det. call! 105002 om du hinner o boka plats! jag slutar 16,00.

2007-01-24 @ 09:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0