Fjällen..

fan vad glad jag blir när jag tittar ut o ser att det är massa snö...så är de blå himmel o bara helt underbart...
Jag saknar fjällen lite granna, lr rätt mycket..var ett tag sen man var där.

Igår gjorde jag och Erika en snölykta vid infarten till parkeringen..o sen när vi kom hem från träningen senare så hade någon gjort en till snölykta på andra sidan..så de va jättefint sen när båda lyste =)
Snölykta


Är ledig idag från skolan..skönt skönt..tänkte åka in till sthlm. Men va ska ja göra där utan pengar? haha bara gå o glo lr? :P

Nee, men vi går ner på lilla staden här istället. Lika mysigt det..haha

Nu ska ja fixa iordning mig så ja blir vacker =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0