En vanlig tråkig jävla söndag!

Ibland kan livet vara så tråkigt! Och det är det just nu, för jag är så rastlös, men samtidigt så trött för att orka göra nått!

Skulle gå på promenad förut men såklart att det ska börja regna då! Typiskt.
Kanske ska köra lite Pilates istället.

Måste packa lite till imorgon också..för då åker jag upp till Norrtälje igen..så börjar pendlingen igen varje vecka. Men det är det värt! =)

Nu har vi slängt ut julgranen här hemma..ska väl börja ta ner alla julsaker..har väl inte så mkt..men lite är de väl ;)

Ska tillbaka till Face imorgon igen..o bli vacker =)

Jag har nog kommit på mig själv att jag är beroende av Coca Cola IGEN! *Suck*
Jag har ont i huvudet varje dag när ja inte får nån cola..Inte bra Anna..men nu ska de bli som vanligt igen. För när jag är i Norrtälje dricker jag ingen Cola så det är bra. Där uppe kan man säga att jag går på avvänjning =)

Puss allihop..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0