en påse säck!

Imorgon slutar den här kursen som vi håller på med. Skönt med en liten ledig helg =)
Sedan startar en ny termin, min fjärde termin faktiskt...det kan man inte tro va.

Jag är rastlös.

Jag har en sån träningsvärk efter skivstången igår att jag knappt ens kan sätta mig på toaletten..varje steg känns som en tung påse säck eller va man kan säga..skönt de skulle va o vara kille o kunna stå o kissa. men då vet jag iaf att de gav nått igår då. =)

Nu ska jag ut o gå en promenad för de är så tråkigt o ligga inne i lägenheten hela dagen...sen ska ja o mitt hjärta till Ett Glas och äta..jippi!

Ja vet iaf vilken förrätt jag ska ta, Vitlöksbröd...det är så himla gott att det nästan smälter i munnen..sen kostar det bara 29 kr tror jag..o det är så himla stort..ett stor ciabattabröd.

Nee, nu blev jag hungrig..haha

Men ha en underbar dag mina vänner =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0