Bortblåst..

..tro det eller ej, men jag har blåst bort. Bort till Norrtälje!

Hjälp va de blåser..man blir ju rädd. När stormen Gudrun drog in över Sverige så var ja på Gran Canaria, så jag vet inte hur de va då..men det här är nog liknande. Man kan ju inte sova för att de blåser så mkt..varenda vindpust hörs ju.

Men iaf så skulle jag ta tåget upp till Sthlm..o ja va lite smart o tittade på internet först om tåget va inställt o allt sånt där..men inte vare det..men sen när pappa skjutsade ner mig till station så står det inställt! Smart! Men då fick ja ta Swebus upp..ganska segt med bussen 2 timmar i stället för tåget 1h 15 min. men men. Jag överlevde o nu är jag här hemma o det är huvudsaken.

Varför är de inget bra på tv för? Nee, ja får gå o lägga mig istället helt enkelt.

God Natt puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0