Blandat!

Just nu är jag så duktig, för jag tvättar mina träningskläder. Tror jag glömde ett träningslinne hemma, så ja har nog bara ett med mig. Kul! Ska jag tvätta varje dag då lr? men på torsdag mellan 19-21 är det klubbkväll på Intersport för alla friskis-medlemmar..så då kanske ja kan hitta nått mer träningslinne. Perfekt!

Min pappa är så snäll. Han har betalat min räkning till SU, studentkåren lr va det är..330 kr. Hihi.

Imorgon ska jag till UM och fixa nya P-piller tror jag..jag vill testa Yasmine, men dom är väldigt dyra vad jag vet. Vi får se va de blir. Sen ska jag o carro fortsätta ner på staden..för jag vill gå in på Village o shoppa loss lite..lite turkost till vardagsrummet =) Kanske kan hitta något klädesplagg också ;) har ju trotsallt fått lite pengar idag. Jippi!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0