2006 & 2007

Nu är det min tur då o göra den här tyckte Malin..så jag får väl göra de!


Tre saker jag skäms för:

- Att jag inte tränar som jag ska
- Att jag aldrig har vägt så mkt som jag gör
- Att jag har fått fortkörningsböter


Tre saker jag är stolt över:

- Att jag är så snäll =)
- Att jag aldrig ger mig, vilket ofta lönar sig..se bara på polisens arbete...
- Att jag växer och mår bra! Nee, inte vet jag.


Tre händelser år 2006 som jag aldrig kommer glömma:

- När Matilda ringde o sa att de blev en flicka som tittade ut
- Vår 3-års dag när pappa ringde o sa att han fått fortkörningböter också
- Tyvärr, nyår

Tre saker jag vill göra i år 2007:

- Lata mig hela sommaren och bara sola o bli brun
- Åka till Thailand över nyår
- Köpa Triss och bli miljonär


Tre saker jag inte kan klara vardagen utan:

- Min Älskling
- Mina vänner
- Pengar, för då kan man ju varken shoppa eller äta mat


Tre personer jag beundrar:

- Pappa
- Morfar
- Mig själv ibland


Tre personer jag utmanar att göra en liknande lista:

- Sandra
- Anna S
- Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0