Torsdag!

Tjoho.

Nu sitter jag här i min ensamhet. Kul när man kommer hem o så sticker han bara iväg till Tyskland sådär i irrvädret för bara lite jävla öl o sprit!

Har vart o klippt mig idag..nu är jag ljusare igen =) Rätt nöjd tror jag att jag är iaf! Måste fota mig så ja kan skicka lite ansökningar om sommarjobb, men de blir väl på vildmark igen...haha

Kom hem från Matilda för en stund sen. Jag, jojo o fie var där o käkade lite taco..mumsigt mumsigt. Stackars Ester som är lite sjuk, o ont i öronen :(

Får se va som händer imorgon, kanske ut o käka med Tobbe och Linda. Skulle va mysigt o se nån film också =)

Puss och god natt säger jag nu för snart somnar jag som stocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0